هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تونتاس آپرت ترکیه

هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی ترکیه امکانات عالی و متنوعی برای اقامت کنندگان تور ترکیه نوروز 95در هتل دارند .

امکانات هتل تونتاس آپرت ترکیه:

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی دارای ۷۰ اتاق خوب و تمییز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز می باشد,چشم انداز و  تراس اختصاصی رو به دریا می باشد که بسیار زیبا می باشد ,برای آرامش مسافران تور ترکیه نوروز 95خیلی مناسب می باشد .اینترنت در اتاق ها با وای فای می توانید استفاده کنید.رستوران هتل که در طبقه همکف دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار ترکی برای مهمانان هتل در نظر گرفته اند و همچنین شما می توانید برای صرف غذا در فضای باز هتل بروید و در این مکان غذا میل کنید.

خدمات و تفریحات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی استخر رو باز و مخصوص شیر می باشد,غواصی وی یکی دیگر از تفریحات این هتل ,باغ هتل تونتاس آپرت می باشد که فضای زیبایی دارد و برای میل کردن نوشیدنی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95مناسب می باشد.برای کرایه کردن اتومبیل هم می توانید با هماهنگی خدمه هتل ,ماشین را اجاره کنید و به مکان های دلخواه بروید ,همچنین می توانید در ساحل نزدیک هتل پیاده روی کنید.


هتل دایما ریزورت ترکیه

هتل پنج ستاره دایما ریزورت آنتالیا یکی از هتل های مناسب که در ساحل  Kiris می باشد و فاصله آن تا ساحل کمتر از ۳۵۰ متر می باشد.هتل دایما با بهترین امکاناتی که برای مهمانان تور ترکیه آماده کرده و برای پذیرایی از آنها خدمات می دهد باعث شده مهمانان تور ترکیه نوروز 95راضی و برای سفر بعد هم همین هتل را انتخاب کنند.

امکانات هتل دایما ریزورت آنتالیا:

وجود امکانات تفریحی متفاوت و ساختمان هتل که شبیه به یک قایق طراحی شده و چند استخر در هتل دایما ریزورت وجود دارد که برای  کودکان هم جداگانه استخر می باشد ,همچنین سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, آسانسور دیگر خدمات هتل دایما ریزورت آنتالیا می باشد.

اتاق های هتل دایما ریزورت آنتالیا هم بزرگ و ویژگی خوب آن این می باشد که نمای پنجره رو به دریا می باشد و شما می توانید در بالکن اختصاصی اتاق برای دیدن آن بروید و لذت ببرید.اتاق های هتل به امکانات ۵ ستاره بودن هتل مناسب و مینی بار, تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، جعبه امن ،دستشویی و حمام خصوصی با وان حمام، سشوار ، لوازم آرایش رایگان هم برای مهمانان تور ترکیه نوروز 95آماده کرده اند ,تا شما در اتاق احساس کمبودی نداشته باشید.

اگر در روز بیرون از هتل دایما نمی روید شما به راحتی می توانید در هتل سرگرم بشوید,امکانات تفریحی هتل مانند سرسره آبی برای بزرگسالان و کودکان,سونا، حمام، سالن بدنسازی، امکانات ماساژ و استخر سرپوشیده  هم می توان استفاده کرد و آرامش خاص بگیرید.

رستوران هتل هم بصورت ۲۴ ساعته با انواع غذاهای بین المللی و ترکی برای پذیرایی آماده می باشد و همپچنین کافی شاپ و یک ساندویچ فروشی هم در هتل وجود دارد که شما میهمانان تور ترکیه نوروز 95می توانید از آن استفاده کنید.کارکنان و خدمه هتل هم بسیار خوش رفتار می باشند و شما می توانید از خدمات عمومی مانند: نرخ ارز، نگهداری چمدان، قالبهای، سالنTV، خدمات نگهداری از کودکان هم استفاده کنید.


هتل نک ازمیر, ترکیه

هتل 4 ستاره نک ازمیر در منطقه Konak و در ۱۷٫۵ کیلومتری فرودگاه Adnan Menderes واقع شده است همچنین ترمینال اتوبوس تنها در ۷ کیلومتری هتل واقع شده است که باعث جذب مسافران تور ترکیه نوروز 95 میشود.

  

امکانات هتل نک ازمیر:

هتل نک دارای ۵۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. میهمانان تور ترکیه نوروز 95می توانند در اتاق های مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت پرداخته و از طریق اینترنت بی سیم، به گشت و گذار در اینترنت مشغول شوند.اتاق های هتل نک دارای امکاناتی نظیر : پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، میز کار ، گاو صندوق، یخچال می باشد. شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت می زنيد، جلوگيری می کند.

هتل نک ازمیر انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران داخل و محوطه هتل با خدمات منحصر به فرد ، مدرن وبه صورت ALL ( شامل : صبحانه، ناهار و شام) ارائه می دهد. در صورت درخواست مسافرينتور ترکیه نوروز 95، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.کارکنان این هتل  ۴ ستاره به زبان ترکی و عربی صحبت می کنند. کارکنان مهربان و با دقت هتل،به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی می باشند.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,, بهترین هتل های ترکیه , مجلل ترین هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: